Levering
Voorlopig leveren we enkel in België, Nederland, Luxemburg en het Franse vasteland.
Kijk in uw spam berichten in uw mailbox, mogelijks is deze daar terecht gekomen. Zo niet, contacteer ons via: contact@hatsu.be
Betaling
Uw eerste betaling zal gebeuren op de dag waarop u het abonnement aanschaft. Voor de volgende maanden zal de betaling op de 1ste van elke maand gebeuren. Voorbeeld: Als u een abonnement aanschaft op 20 juni voor de Hatsu box van juli, zal uw betaling op 20 juni uitgevoerd worden. Op 1 augustus zal de betaling gebeuren voor de Hatsu box van augustus.
U kunt al uw gegevens updaten via onze website. U hoeft enkel in te loggen op uw Hatsu account en uw gegevens te wijzigen.
Check voor alle zekerheid uw bankrekening. Indien alles in orde is, raden we u aan om contact op te nemen met uw bank.
Abonnementen
Als u zich voor de 10e van de maand inschrijft, ontvangt u uw doos tussen de 15e en de 25e van de maand. Als u zich na de 10e van de maand inschrijft, ontvangt u uw box tussen de 15e en de 25e van de volgende maand.
Voorbeeld:
1) Als u zich op 20 juni inschrijft, is uw eerste doos die van juli.
2) Als u zich op 9 juni inschrijft, is uw eerste doos die van juni.
Voorbeeld:
1) Als u zich op 20 juni inschrijft, is uw eerste doos die van juli.
2) Als u zich op 9 juni inschrijft, is uw eerste doos die van juni.
Het maandelijks abonnement houdt in dat u elke maand een box ontvangt, uw betaling zal automatisch plaatsvinden. U kunt ten allen tijden uw abonnement zonder problemen opzeggen via uw Hatsu account op onze website.
U hoeft enkel op uw account in te loggen. Ga naar "beheer abonnement" via "mijn abonnement" en klik op "abonnement opzeggen". Als u dit doet voor de eerste van de maand zal er niets afgerekend worden. Anders zult u 1 box ontvangen en zal uw abonnement pas achteraf opgezegd worden.
Dit is zeker en vast mogelijk!
Als u op vakantie bent, verhuist of om een andere reden niet langer een maandelijkse box wil ontvangen, graag aanmelden via onze website op uw Hatsu account. Klik op "beheer mijn abonnement" en ga dan naar "kalender". Daar zult u een optie terugvinden om uw abonnement on hold te zetten tot nader order. Geen verdere acties nodig.